Aurelio Bilmecesi

http://kwout.com/cutout/x/2m/kn/ife_sha.jpg
Akşam Gazetesi Yazarı Alaattin Metin Aurelio transferinin perde arkasını yazdı. İşte usta yazarın kaleminden Aurelio gerçekleri:

Fenerbahçe ve Türk Milli Takımı için çok önemli oyuncu. Fenerbahçe’nin cesur yüreği. Savaşan, tempo artıran oyuncu. Çok yönlü bir futbolcu. Real Betis’e gitmesi büyük kayıp.

Üstelik Türk vatandaşı olması da bir avantajdı. Ama bir inat uğruna Fenerbahçe’den koparılan Marco Aurelio’nun transferinde yönetimin hiç suçu yok.

Çünkü: Daha önce 1 milyon 150 bin euro alan Marco Aurelio’ya yönetim bu rakamı artırarak 2 milyon euro verdi. Ayrıca menajerine de yüzde 15, yani 300 bin euro teklif etti. Bu şu demek:

Sorun Bayram Tutumlu’nun önerdiği Laudrup’u Fenerbahçe yönetiminin antrenör olarak almaması. Carlos dahil İspanya’dan yapılan transferleri ona sormaması, devre dışı bırakması. Fenerbahçe’den Marco için 3 milyon, kendisi için de bir milyon euro komisyon, yani 4 milyon euro isteyen menajerin inadı.

Sorun, Trabzon’da köşeye atılan, Fenerbahçe’de vitrine çıkarak üst düzey oyuncu statüsüne giren Marco Aurelio’nun kararları kendisinin değil, menajerinin vermesi. Telefonlarını kapatıp kimse ile konuşmaması. “Ben gideceğim veya burada mutluyum, kalacağım” diyememesi. Rivayete göre Real Betis, Fenerbahçe’den daha az bir rakam önermiş. Aradaki farkı da menajeri ödeyecekmiş. Bu olayın bir de başka boyutu var. Aurelio’nun gitmesi çok büyük kayıp. Ama Fenerbahçe bir futbolcu ile ayakta duran takım görünümünde mi! Kimse yanlış anlamasın, ben Aurelio’nun gitmesine sevinmiyorum, tam tersine üzülüyorum. Bu futbolcu için çok yazılar yazdım. “Alex kadar önemli oyuncu” dedim. Ama kim olursa olsun, “Kulübün parası var, ver gitsin” demek yanlış. Üstelik Aurelio kimse ile konuşmadı. Bugün menajerinin gönlünü yaparsa, bozulan iç dengeleri yarın nasıl toparlarsın. O vakit kulüp olabilir misin? Disiplini kurabilir misin?

Mehmet Aurelio Real Betis transferi,Fenerbahçeden giden futbolcular,yönetim

0 yorum yazıldı:

Yorum Gönder

Her Hakkı Saklıdır ®
|l|lllll|lll||ll||lll|l|l|l|
2174361 821369
hit counters