Luis ARAGONES İmzaladı

"http://www.ligtv.com.tr/uploads/news_manset_resim_3q_arim1.jpg" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.
İspanya'yı EURO 2008'de şampiyon yapan Luis Aragones Fenerbahçe'ye imza attı !.. Kurt teknik adam Şükrü Saracoğlu Stadı'nda kendisini 2 yıllığına Fenerbahçe'ye bağlayan imzayı atarken, sözleşme süresince Türkiye'de çalışacağını özellikle vurguladı. Başkan Yıldırınm da Aragones'i çalıştığı hocalar içinde düşüncelerine en yatkın olanı şeklinde tanımladı.
"DÜŞÜNCELERİME EN YATKIN HOCA"
Basın odasındaki imza töreninde ilk sözü Başkan Aziz Yıldırım aldı. Yıldırım, başkanlığı sürecinde düşüncelerine en yatkın teknik adamın Aragones olduğunu dile getirdi. Fenerbahçe'nin büyük hedeflere ilerlediğini ifade eden Yıldırım 2 yıllık sözleşmenin sonunda sözleşmenin uzatılacağını umduğunu da dile getirdi.
"2 YIL BURADAYIM, BUNU HERKES GÖRECEK"
Aragones ise Fenerbahçe'de olmaktan dolayı çok mutlu olduğunu belirterek "Artık ben Fenerbahçeliyim ve Fenerbahçe'nin teknik direktörüyüm. Biz anlaşmayı daha önce yaptık. Ekibimle geldim. Büyük hedeflerle geldim. Fenerbahçe'nin büyüklüğünü bütün dünya biliyor. Özellikle geçen seneki başarıdan sonra... Ben buraya Fenerbahçe'nin hedefleri doğrultusunda çalışmaya geldim. Ben her zaman en iyiyi başarmak için çalışırım. Aklımla kalbimi birleştirerek, başarılı olmak için burdayım. Benim tek felsefem çalışmaktır. Çalışmaktan başka şey düşünmem. 2 yıl boyunca burada olacağım, bunu herkes görecek. Başkan Yıldırım'a çok teşekkür ederim benimle çalışmak istediği için. Hem başkanımızla çok iyi ilişkilerim olacak hem de çok çalışacağız. Fenerbahçelilerin istediği başarılara koşacağız." dedi.
ligtv.com.tr

0 yorum yazıldı:

Yorum Gönder

Her Hakkı Saklıdır ®
|l|lllll|lll||ll||lll|l|l|l|
2174361 821369
hit counters